הוראות התקנת טפטים

הוראות הדבקה

לצורך הדבקת הטפט אנא הכן את הדברים הבאים:

  1. דלי
  2. מים
  3. דבק טפטים
  4. סרגל סכין יפני ועיפרון
  5. מברשת
  6. מיישר טפטים

הוראות

  1. בדוק היטב על משטח ישר את כל חלקי הטפט ובעיקר התאמה מדויקת של החיבורים טרם מריחת הדבק או ההדבקה. יש לוודא התאמה בדוגמא ובצבעים. טענות על אי התאמה בצבע או בדוגמא לא תתקבלנה לאחר מריחת דבק או הדבקה.

היצרן אינו אחראי לאיכות ההדבקה במידה וההדבקה בוצעה באופן עצמאי

  1. הכנת הקיר להדבקה: יש להזיז ריהוט שטיחים ואביזרים. לפני ההדבקה יש להכין את הקיר, על הקיר להיות ישר, חלק ונקי וצבוע בצבע אקרילי. הטפט לא יידבק על פוליסיד או שפכטל חשוף.
  2. יש לקלף טפטים ישנים אם קיימים ולישר את הקיר, מומלץ לצבוע את הקיר בגימור אקריל או primer   או מעט דבק טפטים לפני ההדבקה.
  3. הדבק: יש למרוח על גב הטפט דבק כמו כן על הקיר באמצעות מברשת באזור ההדבקה בלבד, כמות דבק אחידה לאורך הקיר, יש להשתמש בדבק טפטים על בסיס מים. יש למהול את הדבק במים על פי ההוראות המופיעות על אריזת הדבק.
  4. הדבקת הטפט: יש להדביק את הטפט לפי הסדר בהתאם למספרים המופיעים על גב הטפט. יש להדביק את הטפט בזהירות ולישר אותו לאט לאט ולהחליק בעדינות.
    יש להשתמש  אך ורק במיישר טפטים או ברולר על מנת להחליק את הטפט המודבק.  הסר את שאריות הדבק באמצעות מטלית נקיה ולחה, שאריות טפט עודפות יש לחתוך באמצעות סרגל וסכין יפני. אין להשתמש במישר טפטים ממתכת. את ההתאמה בין החלקים יש לבצע בעדינות ובזהירות ולא חתיכה על חתיכה אלא חתיכה ליד/צמוד לחתיכה.
  5. יש להשתמש בכפפות נקיות בעת ההדבקה.
  6. יש לשמור את אריזת הטפט במקום סגור קריר ויבש עד ההדבקה.
  7. מאחלים לכם בהצלחה צוות דויטשמן טפטים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat
Need help?
Hello
can we help you?
Skip to content