טפט בריקים, מיומנו של טפט בריקים:

טפט בריקים

מיומנו של טפט בריקים:

אני טפט בריקים גאה, יש כאלה שקוראים לזה דמוי בריקים, שטויות, לא דמוי ולא כלום, טפט בריקים זה טרנד בפני עצמו, שאגב ברוב המקרים, עולה בכמה רמות על הבריק ה”מקורי”, ובינינו, בפי 5 את העלות מי צריך בריק מאבן, או לא עלינו חיפוי פלסטיק? כיום הטכנולוגיה של הטפטים כל כך מתקדמת, שניתן להרגיש את תחושת העומק שטפט הבריקים יוצר, ע”י משחקי אור וצל וטכנולוגיות תלת מימד, יחד עם משהו מאוד מיוחד, שלא ניתן למצוא בשום חיפוי אחר, תחושה של חום ונינוחות שנובעת משילובי גוונים שהותאמו מראש בתוכנת הדמיה ממוחשבת, לפני שיצא להדפסה. כיום, יותר ויותר בתים בוחרים ללכת על טפט בריקים ממספר סיבות,

  1. אני נראה פגז.
  2. אני קיים הלכה למעשה באינסוף גוונים, צבעים ודוגמאות שיכולות בקלות להתאים לכל עיצוב וחלל.
  3. נמאס לכם, אין לי ריגשי, יורד בקלות לא משאיר סימן, היה כיף ושלום שלום, לא חתונה קטולית.
  4. להדביק אותי עוד יותר קל מלהוריד, יש אגב סרטון הדרכה נפרד איך עושים את זה, ממליץ לראות אם אתם מתכוונים לעשות לבד, בכל אופן, בגלל הטכנולוגיה ואיכות הגימור, אני בא בהתאמה מושלמת, מה שנקרא על האפס, אחרי ההדבקה לא ניתן למצוא את נקודת החיבור אלא אם יודעים בדיוק מה מחפשים ואיפה לחפש, אחרת זה פשוט “גלאט”.
  5. ולסיכום אני מודפס על חומר שנקרא non-wowen חומר מהפכני, שהוצג לראשונה ב1942 ומאז רק הולך ומשתפר, החומר הינו בעל סגולות רבות ומגוונות, ולעניינו העיקרית שבהן הינה חוזקו ועלות היצור הנמוכה, קרי, אני מחזיק על הקיר “אייזן” לא זז, קשוח, חזק, ובמחיר ללא תחרות. אני לא באיזה אגו טריפ או מסוחרר מההצלחה, אבל אני מוכן בכל יום נתון לעמוד למבחן מול קיר בריקים מאבן, ומול הבן דוד שלו – חיפוי מפלסטיק, ובטוח שתבחרו בי, למה? בעיקר בגלל שאני טרנדי, טפט בריקים זה מה הולך היום, האחרים, זה ממש 90s ובינינו קצת פאסה.

אגב, בנימה אישית, אם בריקים זה לא הקטע שלכם, אז רציתי להמליץ על בן דוד, חתיך על חלל, טפט דמוי עץ, נותן שואו לפנים, ויכול בקלות לשדרג דירת חדר בדרום תל אביב ללופט ראוי במנהטן, בקיצור לשיקולכם, אני את שלי אמרתי.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat
Need help?
Hello
can we help you?
Skip to content